Pages

Sunday, December 12, 2010

HARI TERISTIMEWA AKU DAN DIA


 


                                        My invitation card tuk mbr2 siber (",) 
kad jemputan reality pom ada tapi tak upload la ..kad tu spesel tuk mbr2 satu kerja,mbr lama..org2 kg...dan sebagainya....(semua yg i kenai la)







    


26 November 2010 hari kami diijab kabulkan..Alhamdulillah...semuanya berjalan lancar..kecuali aku la yg lambat bersiap....berpeluh2 bakal suami aku menunggu kedatangan aku sekeluarga ke Masjid Ubudiyah,Weng Baling Kedah.. setelah selesai akad nikah..sah la hari itu aku telah di gelar seorang isteri...waaa mcm mimpi...apa2 pun jodoh kami Allah SWT yang tetapkan...

27 November 2010 Majlis sebelah keluarga pengantin perempuan, yang telah berlangsung di Kg. Surau, Weng Baling Kedah..Tepat jam 2.00 ptg..aku dan mak ayah serta family sanak saudara menyambut kedatangan rombongan drpd keluarga lelaki.... (>_<)


4 Disember 2010 Majlis sebelah keluarga pengantin lelaki,yang telah berlangsung di Felda Kota Gelanggi 3, Jerantut Pahang...huuuu jadi org Pahang la aku..........
walaupum Majlis kami cuma besederhana..tetapi Syukur ke Hadrat Ilahi kami dah menjadi pasangan suami isteri yang sangat2 epi go lucky...semoga Allah SWT membahagiakan rumahtangga kami wat selamanya..amin...!!! (>_<)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...